Formació i serveis socioculturals
Inici Inici    Mapa Web Mapa web    contactar Contacta    | Dissabte, 2 de desembre de 2023 | 12:03 |

Propòsit i valors

Imatge CAE

 

 

El nostre propòsit
 

 

El CAE i la Fundació La Xarranca som dues entitats sense ànim de lucre i amb voluntat de servei públic que tenim com a propòsit impulsar un lleure transformador a la Catalunya Central, educatiu, lúdic i de qualitat.

 

Per assolir-ho promovem i executem activitats formatives; programem activitats lúdiques i de joc de caire comunitari; dissenyem i desenvolupem projectes juvenils, lúdics, educatius i socials; gestionem serveis educatius i de lleure; creem i oferim recursos lúdics i, finalment, donem suport a les entitats i les associacions del territori.


 

 


Els nostres valors
 

 

Transformació

 

Volem que les nostres intervencions generin canvis, tant en l’entorn on es desenvolupen com en les persones que hi intervenen.
 

 

ADN Lúdic

 

Entenem l’ADN Lúdic com l’actitud de pensar, actuar i treballar de forma creativa, lliure, curiosa, generosa i plaent a l’hora d’afrontar els reptes del dia a dia i de futur. És el corrent d’aire que fa girar el molinet dels nostres valors.

 


Qualitat

 

Busquem la màxima qualitat en les nostres actuacions, aplicant criteris de professionalitat, rigor i eficàcia. La certificació de qualitat ISO 9001 obtinguda l’any 2003 ens ho avala.

 


Proximitat a les persones

 

Volem posar les persones al centre de les nostres intervencions: Generant confiances, desvetllant potencialitats, creant oportunitats, garantint el respecte i aplicant criteris d’igualtat i de no discriminació.

 

 

Arrelament al territori

 

Volem ser propers al territori que ens ha vist néixer i créixer. Per això desenvolupem les nostres actuacions de manera prioritària a Manresa, el Bages i la Catalunya Central, escoltant i treballant amb les persones i els agents d’aquest territori per intentar donar la millor resposta a les seves necessitats i interessos.

 


Participació

 

Volem agrupar el màxim de persones en el nostre propòsit: persones sòcies, voluntariat, treballadors i treballadores, alumnes, docents... La suma del treball conjunt i participatiu de tots plegats ens amplia mirades, ens dona més força i ens permet arribar més lluny. I també busquem la màxima participació en les nostres activitats. La formació, els tallers, les activitats... estan dissenyats per a participants actius, que juguen, que aporten els seus coneixements, les seves opinions, i que col·laboren activament en el seu desenvolupament.