Educació inclusiva: TDA (FRM22131)
Curs: Educació inclusiva: TDA
Codi: FRM22131
Dates: De l'11 al 13 de juliol de 2022
Format: Semipresencial
Durada: 20 hores
Lloc: CAE Manresa, plaça Milcentenari s/n
Estructura del curs: de dilluns a dimecres de 16h a 19.20h + treball personal Moodle
A càrrec de:
- Albert Bover. Psicòleg, Màster en psicologia clínica i Ecologia emocional
- Glòria Sarri. Diplomatura d’ Educació Social i Màster en Neuroeducació
Adreçat a:
- Persones treballadores ocupades
- Places limitades per a persones en situació d’atur
Preu: Totalment subvencionat
Reconeixement: Diploma expedit pel Consorci de Formació Contínua de Catalunya.
Objectiu:
- Aprofundir en el coneixement de la TDA/H (trastorn per dèficit d’atenció amb hiperactivitat).
Continguts:
- Definició del trastorn i tipologies.
- El trastorn de dèficit d’atenció amb hiperactivitat: incidència, causes i símptomes.
- Tipologies de TDAH.
- Tipus amb predomini del dèficit d'atenció.
- Tipus amb predomini de la impulsivitat-hiperactivitat.
- Tipus combinat, on predominen tant símptomes de desatenció com d’impulsivitat-hiperactivitat.
- Possibles causes, prevalença i pronòstic.
- Causes: factors genètics, factors ambientals, factors psicosocials
- Prevalença estadística.
- Hi ha un sobrediagnòstic de TDAH?
- Evolució del nen amb de TDAH
Promou: CAE
Amb el suport de:
- Consorci de Formació Contínua de Catalunya