Formació i serveis socioculturals
Inici Inici    Mapa Web Mapa web    contactar Contacta    | Dimarts, 17 d'octubre de 2017 | 17:19 |

Notícies

Ludorail Europa. Dia 10. Acaba el trajecte

11/10/2017

Diumenge, 8 d'octubre. La mobilitat de Ludorail arriba a la fi. A les 7 del matí alguns catalans han acompanyat als italians a l'estació de la renfe per acomiadar-se. L'avió era a les 12 del migdia i s'han esperat a l'aeroport fins aquesta hora. Segons diuen, ha estat un viatge llarg, ja que estaven molt cansats. Però finalment han arribat a casa. Sabem que aquest no és ...

Ludorail Europa. Dia 9. A Manresa

9/10/2017

Dissabte, 7 d'octubre. Ens hem llevat a Manresa, engrescats per dinamitzar jocs a casa nostra. Ens hem posat a la plaça que hi ha entre el carrer de la Mel i el carrer Urgell. Una plaça que encara no té nom, però que coneixem molt bé, ja que des de fa dos anys l'ocupem per fer la Setmana de jocs al Carrer. Ha sigut un matí tranquil, han vingut algunes famílies juganeres amb els més pe...

Ludorail Europa. Dia 8. Montpellier, Barcelona i Manresa

8/10/2017

Divendres, 6 d'octubre. Avui ens hem llevat dora per agafar el tren de Montpelier a Barcelona. Hem pogut visitar la Sagrada Família abans de dinar i les rambles, la Boqueria i el raval abans d'agafar el tren, direcció Manresa. Avui no hem fet cap dinamització, però inconscientment, quan algú es posa a jugar al kendama al tren, o llançar una baldufa al carrer, sorgeix una dinamització ...

Ludorail Europa. Dia 7. A Montpelier

7/10/2017

Dijous, 5 d'octubre. Ens hem llevat a Montpelier amb un sol molt lluent. De camí cap al centre de la ciutat, on hi ha localitzada la plaça on hem fet la dinamització hem perdut un component del grup. L'Andrea ha perdut el tramvia perquè estava empanat mirant el mòbil. Per sort, al cap de 2 minuts en passava un altre i hem esmorzat tots junts al mateix bar-restaurant on hem dinat des...

El Club del Joc proposa una Nit de Jocs d

4/10/2017

El Club del Joc proposa una Nit de Jocs d'apostes i de taverna

El dijous 5 d’octubre, al Cafè del Taller s’hi farà un viatge al passat per recrear alguns dels jocs a que es jugava habitualment als triquets i a les tavernes dels segles XVIII i XIX : jocs amb daus, cartes, de tauler, d’habilitat... Tots aquests jocs tenen una cosa en comú -les apostes- i per fer més atractiva aquesta sessió, cada participant tindrà una bossa amb “m...